maandag 30 april 2007

Maandtotaal april 2007: 1086 kilometer

In analogie met de aprilrecords ten aanzien van het weer (record warm, zonnig en droog) kan ik voor deze maand ook diverse records optekenen: meer dan 1000 km met de WAW gefietst. 1086 om precies te zijn. Trek dat door naar een heel jaar en je zou 13000 kilometer op de teller hebben staan. Een volgend record is dat bijna driekwart (11 uit 15) van de woonwerkritjes met de fiets afgelegd zijn, waardoor de auto deze maand veel minder kilometers heeft gemaakt dan de WAW. Als derde record kan het maandgemiddelde worden genoemd dat op 31,4 km/h is uitgekomen. en last but not least; de topsnelheid is een haartje scherper gesteld en staat nu op 60 km/h.
Nu zijn records er om gebroken te worden, maar ik heb toch zo mijn twijfels of dit snel het geval zal zijn. De komende maanden zal ik minder woon-werkverkeer hebben tengevolge van mijn ouderschapsverlof, diverse vrije dagen in mei (1 mei, Hemelvaart, Pinksteren) en verlof voor vakantie en het oppassen op de kids (tijdens de vakantie van mijn ouders, die normaal diverse dagen per week oppassen). In mei blijven er hierdoor slechts 14 potentiele forensdagen over, in juni 11 en juli maar 6. Zal wel enige tijd duren dus......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten