vrijdag 20 april 2007

100 Procents score

Vanaf het begin van deze maand ben ik 1 dag per week minder gaan werken. Voor de periode van een jaar heb ik ouderschapsverlof opgenomen, hetgeen betekent dat ik in de basis iedere woensdag vrij zal zijn. Blijven er dus vier werkdagen per week over. Deze week is de WAW iedere werkdag mijn vervoermiddel naar het werk geweest. Een honderd procents score derhalve. Heerlijk, de gehele week geen filestress. Wel leedvermaak over een ieder die met zijn blik geparkeerd stond op 's lands snelwegen.
De BionX doet goed zijn werk, waardoor het fietsen nog plezieriger dan voorheen wordt. Geen last meer van bruggen en viaducten en gemakkelijk acceleren in de stad. De gemiddelde snelheid gaat hierdoor ook omhoog en ligt 's ochtends vaak net onder de 30 km/h, terwijl er in de middag vaak een kleine 32 km in een uur wordt afgelegd. En dat zonder me overmatig in te spannen. Steevast ligt de netto rijtijd daarmee (ruim) onder het uur.
Maandag (16 april) 58 km, dinsdag (17 april) 59 km, donderdag (19 april) 59 km en vrijdag (20 april) 59 km gereden. Totaal met WAW 2978 km gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten