maandag 21 mei 2007

Grrrrrriep

Vorige week zaterdag ging mijn lichamelijke gesteldheid plotsklaps hard achteruit. Een (lichte) griep bleek mijn deel te zijn. Zondag en maandag de gehele dag niets anders dan ziek in bed gelegen en heel veel geslapen. De dagen daarna ging het langzaam weer wat beter. Donderdag een klein rondje van 30 km gefietst om de beentjes los te houden, maar eigenlijk was het lijf daar nog niet helemaal klaar voor. Gisteren voelde ik me zodanig hersteld dat ik een ritje van ruim 50 km weer aandurfde. Lekker rustig aan gedaan. Morgen eindelijk weer in de fiets naar het werk en dan maar eens kijken of ik tegen het einde van de week weer eens echt op de pedalen kan gaan staan. Al met al baal ik toch wel weer van dit griepje, want het verstoort mijn “voorbereidingen” voor Cycle Vision. Maar ja, altijd toch nog beter dan in het weekend van Cycle Vision zelf ziek worden.
Donderdag 17 mei 30 km gefietst, zondag 20 mei 53 km gefietst. Totaal met WAW 3481 km gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten