zondag 18 november 2007

Een jaar lang WAWWWWWWWWWWWWWW

De WAW is vandaag precies 1 jaar in mijn bezit. In deze tijd heb ik (gedurende ongeveer 870.000 seconden) meer dan 7250 kilometers in het apparaat weggetrapt. Volgens  mij heb ik daarmee meer kilometers met de WAW afgelegd dan in dezelfde periode met de auto. Ik heb circa 5350 woon-werk kilometers met de WAW gereden en een kleine 2000 kilometer recreatief gefietst.
Al met al komt het er op neer dat ik zo'n 90 keer met de WAW op en neer naar het werk ben gefietst. Dit is ongeveer de helft van het aantal werkdagen (veel ATV dagen en vanaf april vierdaagse werkweek i.v.m. ouderschapsverlof). Met name in de maanden augustus, september en oktober heb ik zeer veel woon-werkritjes met de WAW afgelegd. Met een paar maanden moet de grens van 10.000 kilometer in zicht gaan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten