zaterdag 18 november 2006

De eerste aanpassingen

Vanavond heb ik een lijstje met gewenste aanpassingen op papier gezet. Deze wil ik eerst doorvoeren alvorens met de WAW de eerste woon-werk-rit te maken. Het gaat met name om het verhogen van de betrouwbaarheid van het electrisch systeem voor de verlichting van de WAW. Daartoe wil ik de stekkerverbinding tussen het centrale deel en de neus en het achterstuk uitvoeren in een waterdichte connector, daar waar er nu kroonsteentjes zitten. Verder zal de accu beter vastgezet moeten kunnen worden, want deze stuiterde gisteren diverse malen ondersteboven, waarbij 1 van de contacten losliet.
Verder verdienen de voorste kettingrollen aandacht (morgen maar even bij de Ligfietswinkel langs om te bekijken of deze vervangen moeten worden) en zal ik even naar de kabel van de achterderailleur moeten kijken. Ook moeten de kilkpedalen van mijn racefiets nog worden overgezet. Om goed aan de WAW te kunnen werken wil ik verder nog twee bokjes maken waar de fiets bovenop geplaatst kan worden. Na het weer in elkaar zitten nog een uitgebreide testrit en dan moet ie er helemaal klaar voor zijn. Ik hoop dat ik dit alles deze week nog red. Zo niet dan wordt het na het weekend dat ik er voor het eerst mee naar het werk ga.
Morgen op de bukfiets nog wel even een paar alternatieve routes uitproberen, opdat ik ook op dat vlak optimaal voorbereid ben...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten